Referenties in uw sector
Ik heb maar twee werknemers in mijn team en toch heb ik 5000 euro kunnen recupereren.
Valérie Coddens
HR Manager, Energreen
Uitstekende service en opvolging van het dossier, ze hebben meer dan 64.000 euro voor ons bedrijf kunnen recupereren.
Dominique Langer
Zaakvoerder, Bouwonderneming Y. Liegeois
Door één jaar te analyseren heeft hun team 40.000 euro te veel betaalde bedrijfsvoorheffing kunnen recupereren.
Pol Close
Bestuurder, Energys Maintenance
We dachten dat alles in orde was… We waren verrast dat we bedragen konden recupereren! Bedankt voor de steun!
Pierre Durant
Zaakvoerder, Jardin Net
Klantenreviews
86% van onze klanten besparen door ons op hun loonkosten
Wij bieden een "no cure, no pay" dienst aan. Wij analyseren de laatste 4 jaar van uw payroll om te onderzoeken of u iets bent vergeten. Wij controleren of u kortingen of vrijstellingen heeft gemist en doen de terugvordering voor u.
Wij hebben deze diensten ontwikkeld voor grote Belgische ondernemingen en hebben ze aangepast om KMO's te ondersteunen zonder dat dit extra werk met zich meebrengt voor onze klanten. Ongeacht de grootte van uw bedrijf kunnen wij u helpen om geld te besparen.
Dankzij onze methodologie kunnen wij bedragen recupereren die betrekking hebben op voorbije jaren, maar garanderen wij u ook besparingen voor toekomstige jaren.
Uw expertise is het bouwen, slopen of onderhouden van onroerend goed?
Onze expertise ligt in het besparen door HR-optimalisatie.
Voor wie?
Algemene bouw
Elke onderneming die actief is in de bouw, de sloop of het onderhoud van gebouwen.
Elektriciteit
Elektriciteit, naleving, installaties, bekabeling, videofonie, enz.
Landschapsverzorging
Tuinbouw, landschapsarchitectuur, wegenbouw, bewegwijzering,...
Sanitair, HVAC, andere
Bouw en/of installatie van omkastingen en andere (kozijnen, slagbomen, poorten,...)
We work hard, so you don't have to!
Hoe werkt het?
-
Onze klanten hebben daar geen tijd of budget voor.BOVB werkt op een "No Cure No Pay" basis. Als er niets gerecupereerd is, gaan wij ook niets factureren. Het is eenvoudig, transparant en zonder risico’s. Wij rekenen geen administratieve kosten aan. Bovendien weten we dat KMO's geen tijd hebben voor dit soort oefeningen, dus zorgen we voor alles. De enige noodzaak is een kort gesprek van 15-20 minuten om na te gaan of het bedrijf in aanmerking komt.
-
Waarom gebruik maken van onze diensten?Het "sociale" gedeelte wordt al te vaak volledig gedelegeerd aan het sociaal secretariaat, dat echter alleen een middelen- en geen resultaatsverbintenis heeft ten opzichte van zijn klanten. De werkgever moet nagaan of alle verminderingen waarop hij recht heeft, worden toegepast. Helaas stellen wij vaak vast dat kleine en middelgrote ondernemingen niet over een interne payrollexpert beschikken om het werk van hun sociaal secretariaat grondig te controleren.
-
Wanneer worden de bedragen teruggevorderd?Dat hangt af van het type vermindering dat we voor de onderneming gaan toepassen: sommige worden in minder dan 3 maanden toegepast, andere zijn administratieve procedures die 9 tot 12 maanden in beslag nemen.
-
Hoe worden deze bedragen verwerkt?De bedragen worden door de FOD rechtstreeks op de bankrekening van de klant gestort. Wat de boekhoudkundige behandeling betreft, worden deze bedragen meestal geboekt als exploitatiesubsidies 1D.
-
Kan dit aanleiding geven tot een controle van de FOD?Neen: FOD controles worden willekeurig uitgevoerd, ons werk heeft hier geen invloed op. Mocht er toch een toevallige controle plaatsvinden, beantwoorden wij alle verzoeken van de Administratie met als basis het door ons samengestelde dossier.